-
Jaké jsou počáteční náklady pro firmu, pokud si chce pronajmout přístroj?
Nulové.
-
Lze u vás objednat papíry a tonery?
Ano, v rámci našich služeb, zajišťujeme dodávky papírů až do formátu A++, tonerů a spotřebních materiálů.
-
Lze provádět měsíční fakturaci podle počtu vytištěných stránek?
Ano, u vybraných strojů se fakturuje i čtvrtletně.
-
Jaká je garantovaná rychlost poskytnutí opravy?
Po nahlášení Vašeho servisního požadavku zahájíme servisní zásah maximálně do 8 pracovních hodin, většinou však dříve.
-
Co znamená FSMA (Full Service Maitenance Activity)?
FSMA je smlouva mezi zákazníkem a servisní organizací zahrnující veškerou servisní péči o zařízení, včetně dodávky všech spotřebních materiálů a náhradních dílů potřebných pro provoz stroje. V této smlouvě je zahrnutá i práce technika, který bude Vaše problémy řešit přednostně. Zákazník hradí pouze celkový počet kopií/výtisku za dané období a o nic více se nemusí starat.