Vážení zákazníci, potřebujete-li nahlásit závadu, požádat o instalaci, zaškolení nebo třeba jen poradit s Vaším kancelářským, produkčním či velkoformátovým zařízením Xerox, kontaktujte prosím centrální dispečink. Vaše požadavky na servis a objednávku spotřebních materiálů je připraven přijmout náš tým dispečinku v pracovních dnech v době od 7:30 do 16:30. Abychom zajistili co nejrychlejší vyřízení Vašeho požadavku, mějte prosím vždy připraven typ a výrobní číslo stroje, na který požadujete servis, nebo objednávku spotřebního materiálu, je-li stroj pod servisní smlouvou.
servis

Volejte

596 633 975    603 576 124

FAX

596 635 190

Email

servis@xorsoffice.cz

Chester

On-line nástroj pro objednávky a správu Vašich zařízení
Zařízení Xerox jsou vyrobené vysoce přesnou technologií v souladu s nejvyššími kvalitativními standardy, jejichž výsledkem je mimořádná spolehlivost. Jediným standardem je úplná spokojenost zákazníků, generovaná školením servisních techniků, nejmodernější technologií pro diagnostiku zařízení Xerox, minimální dobou zařízení Xerox mimo provoz. Zajišťujeme pro Vás odborný záruční i pozáruční servis na všechny typy strojů značky XEROX od nejstarších typů po nejnovější. Ve své působnosti máme přes 1000 strojů, o které se aktivně staráme, dislokovaných nejen na území Moravskoslezského kraje. Servis zabezpečují technici s dlouholetými zkušenostmi, odborně vyškolení, s certifikátem XEROX TRAINING CENTRE.

Nabízíme základní dva druhy servisního zabezpečení strojů

T+M (Time+Material)
FSMA (Full Service Maitenance Activity)
Velice obvyklý způsob servisního zabezpečení. Zákazník hradí hodinovou sazbu za práci technika, jeho čas strávený na cestě a sazbu za ujeté kilometry. Dále si zákazník hradí veškerý materiál potřebný pro provoz stroje.
Tato smlouva mezi zákazníkem a servisní organizací zahrnuje veškerou servisní péči o zařízení, včetně všech potřebných oprav, dodávky spotřebních materiálů a náhradních dílů potřebných pro provoz stroje, práci technika, jeho čas strávený na cestě a ujeté kilometry. Zákazník hradí sumu kopií  za dané období (dohodnutá cena kopie x počet kopií).

Zákazník, který uzavře servisní smlouvu, získává výhody:

  • Přednostní řešení nahlášeného servisního požadavku.
  • Pevné náklady na provoz = předvídatelnost nákladů pro ekonomickou rozvahu.
  • „Pojištění provozu“ stroje, neboť po dobu trvání smlouvy má prakticky 100% záruku, že následkem nezaviněné náhodné závady nebude muset investovat do náhradních dílů.
Zákazníci, kteří nemají a nehodlají servisní smlouvu uzavřít, se mohou spolehnout na ochotu, rychlou odezvu, spolehlivost, kvalifikovanost a zkušenost našeho servisního týmu, který  stroj opraví  přímo na místě u zákazníka, případně v prostorách servisního pracoviště, poradí s dalším provozem, případně s možnými problémy. Téměř 90% procent zákazníků dává přednost kompletnímu servisnímu zabezpečení, záruce naprosté spokojenosti.