Skenujte chytře, šetřete svůj čas a mějte tiskové náklady pod kontrolou…

 

optimidoc_logo

SafeQ-logo

OptimiDoc

Česká společnost založena v roce 2012 nabízí integrované řešení na bázi serverové aplikace, která zpracovává a řídí veškerý firemní tisk, kopírování i skenování. Pomocí OptimiDoc rozšíříte možnosti multifunkčních zařízeních o funkce a nástroje, které Vám ulehčí každodenní práci. OptimiDoc je řešení, které vám zefektivní práci s firemními dokumenty. Zjednoduší a urychlí práci vašim zaměstnancům, ochrání vaše dokumenty a sníží firemní náklady, a to díky svým nástrojům pro zabezpečení multifunkčních zařízení, tisk, skenování a kontrolu nákladů.



Klíčové funkce

Zabezpečení

Pomocí zabezpečení uzamknete multifunkční zařízení proti neoprávněným osobám pomocí karty nebo PINu. Tím nejenom snížíte náklady za neoprávněné používání, ale hlavně zamezíte možnosti zcizení firemních dat. Zároveň můžete definovat pro uživatele úroveň přístupu k jednotlivým funkcím zařízení a funkcím OptimiDoc.


Tisk

Umožněte svým zaměstnancům snadnější a rychlejší vytištění dokumentu na kterémkoliv zařízení. Díky tomu uživatel již není limitován na konkrétní zařízení kde úlohu poslal, a zároveň může spravovat jednotlivé tiskové úlohy přímo na zařízení nebo nastavit výslednou podobu dokumentu přímo na zařízení. Pomocí mobilního tisku si může své dokumenty odeslat do tisku přímo z mobilu.


Skenování

Skenování zajistí digitalizaci Vašich dokumentů pomocí aplikace přímo v multifunkčním zařízení. Následně tyto dokumenty dokáže zpracovat a archivovat ve Vašich úložištích. V rámci zpracování dokáže dokument převést do editovatelné podoby, rozdělit podle čárového kódu nebo vyčíst konkrétní informace z daného místa v dokumentu.


Reporting

Reporting a monitoring Vám pomůže získat přehled o vytížení tiskových zařízeních a tiskových nákladech jednotlivých uživatelů a oddělení. Informace o tiskových nákladech dokáže OptimiDoc sledovat nejen na velkých multifunkčních zařízeních, ale také na malých USB tiskárnách.



Pro více informací klikněte zde Prospekt

SafeQ

Česká firma YSOFT, fungující od roku 2000, nabízí komplexní řešení SafeQ, které zabezpečuje správu tisku, kopírování a skenování. YSoft SafeQ je prvotřídní sada modulárních řešení správy podnikového tisku, která umožňuje organizacím úplnou kontrolu tiskového prostředí, snížení nákladů, zvýšení zabezpečení dokumentů, zdokonalení administrativní produktivity a minimalizaci dopadů tisku na životní prostředí. Uplatní se v bance, v pojišťovací společnosti, na univerzitě, u malé obchodní firmy nebo u neziskové či vládní organizaci. YSoft SafeQ dává úplný přístup a kontrolu vašemu tiskového prostředí, pomůže vašemu administrativnímu zázemí pracovat chytře a efektivně!



Klíčové funkce

Print Roaming

Vám umožní snadný tisk, kdekoliv a kdykoliv to potřebujete. Ať už jste v jakékoliv budově, areálu, městě nebo na cestě na jiný kontinent, budete mít ke své tiskové úloze bezpečný a zabezpečený přístup!


Tisk na základě pravidel

Vám umožní nastavit tiskové zásady vaší společnosti podle uživatelské přístupnosti a firemního dozoru nad tiskem. Ověření zvyšuje úroveň zabezpečeného přístupu k vašim tiskárnám a kopírkám. K těmto zařízením mají přístup pouze ověření uživatelé.


Reporting

Poskytuje souhrnné a podrobné reporty podle jednotlivého uživatele, oddělení anebo zařízení, aby bylo možné určit přidělení nákladů, spotřebu, využití a efektivitu tiskového prostředí. K předdefinovaným nebo vlastním reportům budete mít snadný přístup a lze je zobrazit prostřednictvím webového rozhraní nebo tabulek v MS Excelu.


Mobilní tisk

Umožňuje snadný a zabezpečený mobilní a webový tisk z jakéhokoliv zařízení (smartphone/iPad/přenosný počítač) bez nutnosti instalace dodatečného softwaru nebo tiskových ovladačů.


Správa skenování

Poskytuje jednoduché a zabezpečené skenování pomocí jednoho kliknutí na vaši e-mailovou adresu nebo do předem určené složky. Skenovací složky lze přizpůsobit a snadno integrovat se stávajícími firemními procesy.


Kredit a účtování

Je samoobslužná platba za tisk používaná v oblasti školství nebo kopírovacích centrech. Tato funkce přidává do vašeho tiskového reportingu další dimenzi tím, že vám umožní přiřadit vaše náklady spojené s tiskem konkrétnímu klientovi nebo vůči specifickému projektu a jejich následné zpětné vyúčtování.


Profesionální služby

Zajišťují snadné navržení, doručení a použití sady řešení prostřednictvím našich standardních zásad Global Operational Excellence (GOE).


Předplacený software

Nabízí nízké počáteční náklady na řešení YSoft SafeQ, protože platíte pouze za počet skutečně používaných zařízení.



Pro více informací klikněte zde Prospekt
 
Více informací naleznete na skenujchytre.cz (stránky jsou nyní ve výstavbě). Pokud máte zájem o některý z produktů, kontaktujte nás.